És una Oficina telemàtica on els ciutadans poden presentar sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a l'Administració general de l'Estat i als seus Organismes Públics per mitjans informàtics, electrònics o telemàtics.
La presentació de sol·licituds escrites i comunicacions es podrà realitzar als registres electrònics durant les vint-i-quatre hores de tots els dies de l'any.
Seran dies inhàbils a l'Administració General de l'Estat els establerts a l'efecte per Resolució de la Secretaria d'Estat de la Funció Pública. Actualment està en vigor la Resolució de 16 de desembre de 2024, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, segons la qual s'estableix a efectes de còmputs de terminis, el calendari de dies inhàbils en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat per l'any 2025.
La presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada a primera hora del primer dia hàbil següent.
En cas que es presentin fitxers amb codi maliciós, el fitxer es considerarà no presentat a efectes de tramitació del procediment.
© INE 2025 Avda. Manoteras, 52 - 28050 - Madrid - Espanya Tlf: (+34) 91 583 91 00