É unha Oficina telemática onde os cidadáns poden presentar solicitudes, escritos e comunicacións dirixidas á Administración Xeneral do Estado e aos seus Organismos Públicos por medios informáticos, electrónicos ou telemáticos.
A presentación de solicitudes, escritos e comunicacións poderase realizar nos rexistros electrónicos durante as vintecatro horas de todos os días do ano.
Serán días inhábiles na Administración Xeral do Estado os establecidos ao efecto por Resolución da Secretaría de Estado da Función Pública. Actualmente está en vigor a Resolución do 1 de decembro de 2022 da Secretaría de Estado de Función Pública, pola que se establece a efectos de cómputos de prazos, o calendario de días inhábiles no ámbito da Administración Xeral do Estado para o ano 2023.
A presentación nun día inhábil entenderase como realizada na primeira hora do primeiro día hábil seguinte.
No caso de que se presenten ficheiros con código malicioso, o ficheiro considerarase como non presentado a efectos de tramitación do procedemento.
© INE 2024 Avda. Manoteras, 52 - 28050 - Madrid - España Tlf: (+34) 91 583 91 00